CentrumPR z mediami społecznościowy

150x110

Pod koniec stycznia serwis CentrumPR uruchomił dla swoich użytkowników dodatkowy kanał rozpowszechniania informacji prasowych. Obecnie publikacje z CentrumPR ukazują się także w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter oraz Blip.

W Polsce największa popularnością cieszą się takie portale jak Facebook, Twitter, oraz coraz bardziej wzięty serwis o wdzięcznej nazwie Blip (Bardzo lubię informować przyjaciół). To dzięki nim użytkownicy mają możliwość stworzenia profilu, na którym umieszczają informacje o sobie lub firmie, pozwalając na odnalezienie użytkowników o podobnych zainteresowaniach i poglądach. Dzięki Internetowi każdy uczestnik życia wirtualnego ma możliwość otrzymywania na bieżąco informacji o tym, co dzieje się na świecie, jakie nowości pojawiły się na rynku oraz ma możliwość poznania newsów korporacyjnych z życia spółek firm, którymi się interesuje. Jak głoszą główne hasła wyżej wymienionych serwisów społecznościowych: „Pomaga Ci kontaktować się innymi osobami i udostępniać im różne informacje i treści” – Facebook; „Blip to blog, na którym zapisujesz to co właśnie robisz i dzięki, któremu jesteś w stałym kontakcie z grupą znajomych” zaś na Twitterze można znaleźć powitalne hasło: „Witaj na Twitterze. Dowiesz się co teraz dzieje się u ludzi, na których Ci zależy i czym zajmują się firmy, którymi się interesujesz”.

Współpraca CentrumPR z mediami społecznościowymi

CentrumPR stanowi połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relations. Codziennie pojawia się na nim kilkadziesiąt najświeższych informacji m.in. z życia publicznego, na temat nowych technologii, firm, gospodarki oraz nowinek z branży wnętrzarskiej i budowlanej, a także materiały prasowe na temat zdrowia, urody, rozrywki i wypoczynku oraz motoryzacji. Do tej pory po wprowadzaniu przez użytkownika informacji prasowej pojawiała się ona w serwisach współpracujących, takich jak: archnews.pl., poradnik-zdrowia.pl czy infomoto.pl. W związku z niezmierną popularnością serwisów społecznościowych  CentrumPR wprowadził pod koniec stycznia dodatkowy kanał rozpowszechniania informacji prasowych. Obecnie informacje automatyczne pojawiają się również na oficjalnych profilach CentrumPR, dostępnych pod adresami: http://www.facebook.com/CentrumPR, http://www.twitter.com/centrumpr, http://centrumpr.blip.pl. Dzięki temu zwiększa się zasięg informacji, które dzięki publikacjom na portalach społecznościowych mają szansę dotrzeć do większego grona odbiorców. „Już po kilku dniach zauważyliśmy znaczny wzrost w ilości odsłon informacji prasowych, a także zwiększenie się liczby unikalnych użytkowników serwisu”– mówi Sławomir Połomski z Grupy Kafito. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego obrotu sprawy, nie spodziewaliśmy się, że tak szybko odniesiemy sukces. Aby jeszcze bardziej rozpowszechniać swoje artykuły, zapraszamy do klikania w „lubię to” przy newsach prasowych na naszych oficjalnych profilach na Facebook’u, Twitterze oraz Blipie” – dodaje.

Grupą docelową CentrumPR są dziennikarze, agencje prasowe, wszystkie osoby profesjonalnie związane z mediami oraz zainteresowane aktualnymi informacjami ze świata. Zadaniem serwisu jest nie tylko dostarczanie materiałów prasowych, ale również ułatwianie kontaktu użytkowników serwisu z autorami publikacji.

Zachęcamy do polubienia profili http://www.facebook.com/CentrumPR, http://www.twitter.com/centrumpr i http://centrumpr.blip.pl



……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Grupę Kafito tworzą serwisy przeznaczone do promocji firm i stron internetowych za pomocą darmowej reklamy oraz bezpłatnych publikacji. Pion działania stanowią cztery serwisy - Kafito.pl, CentrumPR.pl, Ejoo.pl i Egadki.pl, wspomagane przez ponad 135 vortali internetowych. W 2008 roku firma rozpoczęła współpracę z polskimi agencjami PRowymi dostarczającymi najwyższej jakości artykuły do Centrum Prasowego. Wysoka jakość i zawartość serwisów skupionych w Grupie Kafito została doceniona przez administrację Spisu Katalogów SEO nadając serwisowi Kafito.pl rangę VIP, oraz przez administrację Google, która pozytywnie zweryfikowała serwis CentrumPR.pl kwalifikując go jako źródło dla Google News.